GRATIS VERZENDING VANAF € 50

Loading...

Mijn account (9)

230 keer bekeken   March 1, 2021

  • Hoe kan ik mijn account aanmaken?

    Om uw klantaccount aan te maken, gaat u naar de site en klikt u op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina.Klik op "Account aanmaken", vul uw gegevens in en valideer uw account. U ontvangt een samenvattende e-mail ter bevestiging van uw r...
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

    Klik op het pictogram Mijn account rechtsboven op de startpagina. Selecteer links van de "Inloggen" knop 'Wachtwoord vergeten?'U ontvangt een reset-link per e-mail.
    Lees verder

  • Zijn mijn persoonlijke gegevens beschermd?

    Wij verbinden ons ertoe de vertrouwelijkheid van de persoonlijke gegevens die door de klant op de website worden meegedeeld, te respecteren en ze te behandelen in overeenstemming met de wet "Informatique et Liberté" van 6 januari 1978.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?

    U kunt uw wachtwoord wijzigen via het tabblad "Accountinformatie" in uw account.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn account verwijderen?

    Neem contact op met de klantenservice om uw account te verwijderen: - via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Lees verder

Bestelling (19)

317 keer bekeken   March 1, 2021

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigt artikel heb ontvangen?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met uw bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kunt u contact opnemen met onze klantenservice:- via het contactformulier op de pagina "Contact".
    Lees verder

  • Waar kan ik mijn facturen vinden?

    Uw facturen zijn toegankelijk via het tabblad "Mijn bestellingen" van uw account. Vanuit deze ruimte kunt u ze downloaden in pdf-indeling.
    Lees verder

  • Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

    Zodra je bestelling is bevestigd, kunnen we deze helaas niet meer annuleren of wijzigen. Je hebt echter een herroepingsrecht van 14 dagen. Raadpleeg voor meer informatie de AV.
    Lees verder

  • Hoe kan er besteld worden?

    Je hebt de mogelijkheid om je bestelling als gast te plaatsen of door in te loggen op je account. In de gastmodus, zodra het winkelmandje is gevalideerd, moet je het adres en de leveringsmethode kiezen, het factuuradres kiezen, je bestelling bevestigen, ...
    Lees verder

  • Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

    Alle bestellingen kunnen enkel worden geplaatst via de website.
    Lees verder

  • Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Je hebt de mogelijkheid om de overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van je aankoop te ontbinden. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice via het contactformulier. ...
    Lees verder

  • Hoe vind ik de bestellingen terug die ik heb geplaatst?

    Je kunt de geschiedenis van je bestellingen volgen op het tabblad 'Bestellingen' vanuit je account. Je vindt daar de referentie, de datum, de status en de details van je bestellingen.
    Lees verder

  • Kan ik mijn leveradres wijzigen nadat mijn bestelling is bevestigd?

    Zodra je bestelling is bevestigd, kunnen we je afleveradres helaas niet meer wijzigen. Het is erg belangrijk om je gegevens vooraf goed te controleren. Heb je toch een foutje gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice via ons contactformu...
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als wat ik heb ontvangen niet overeenkomt met mijn bestelling of als er een artikel ontbreekt in mijn bestelling?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met je bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kun je contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel heb ontvangen?

    Het spijt ons te horen dat er een probleem is met je bestelling. Om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen kun je contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

  • Mijn bestelling is niet geleverd maar ik heb wel betaald?

    Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice: via het contactformulier op de pagina 'Contact'.
    Lees verder

Betaling (6)

283 keer bekeken   March 1, 2021

  • Ik heb een probleem tijdens het betalen, wat moet ik doen?

    Voordat u uw kaartgegevens opnieuw invoert, moet u ervoor zorgen dat de vervaldatum en het factuuradres correct zijn. We willen je ook vragen om uw rekeningsaldo te controleren. Als u dit allemaal hebt gedaan en het probleem nog steeds niet is opgelost, n...
    Lees verder

  • Met welke middelen kan ik mijn bestelling betalen?

    Je kunt uw bestelling betalen door: - IDEAL - Creditcard (VISA, MASTERCARD) Betaling met creditcard is volledig beveiligd door het 3DSecure-protocol.
    Lees verder

Levering (8)

325 keer bekeken   March 1, 2021

  • Wat gebeurt er als ik bij levering afwezig ben?

    Dan wordt je pakket afgegeven bij de buren of bij een PostNL-punt in de buurt. PostNL laat een kaartje voor je achter met een ‘niet-thuiscode’. Met deze code kun je op track & trace zien waar je je pakket kunt ophalen. Je hebt een week te tijd om je pakk...
    Lees verder

  • Wat zijn de aangeboden levertijden en kosten?

    De leveringsvoorwaarden en verzenkosten zijn als volgt (exclusief speciale acties en eventuele kortingen inbegrepen):NederlandLevertijd 1-3 werkdagen*Bestellingen ≤ 50 euro 4,95 verzendkostenBestellingen boven > 50 euro is gratis*Indien een product niet v...
    Lees verder

  • Naar welke landen verzendt u?

    Elke bestelling die via de site wordt geplaatst, kan alleen worden geleverd in Nederland.
    Lees verder

Het merk Isostar (2)

20 keer bekeken   March 2, 2021

  • Waar worden Isostar-producten gemaakt?

    De producten worden gemaakt in Frankrijk (repen, gels) en Zwitserland (poeders).
    Lees verder

  • Wanneer is Isostar ontstaan?

    Het merk Isostar is in 1977 in Zwitserland onstaan.
    Lees verder

Productadvies Isostar (4)

82 keer bekeken   March 10, 2021

  • Hoe moet ik isotone dranken gebruiken?

    De zogenaamde isotone sportdranken moeten tijdens de inspanning regelmatig worden ingenomen. Tussen 500 ml en 800 ml per uur afhankelijk van het weer en de intensiteit van de inspanning.
    Lees verder

  • Hoe moet ik de Reload en High protein drinks, shakes en repen gebruiken?

    Dit zijn herstelproducten en moeten tussen 30 minuten en 2 uur later worden geconsumeerd na de inspanning in het "metabolische venster". Dit is het moment waarop het lichaam koolhydraten en eiwitten zeer efficiënt opneemt.
    Lees verder

  • Wat is een isotone sportdrank?

    Een isotone drank bevat koolhydraten, vitamine B1 en natrium. De moleculaire concentratie die dicht bij die van bloed ligt, vergemakkelijkt de uitwisseling van water en voedingsstoffen ter hoogte van de darm membranen voor een efficiënte hydratatie en een...
    Lees verder

  • Cafeïne, vriend of vijand?

    Voor atleten kan cafeïne een prestatieverhogend hulpmiddel waarvan de doeltreffendheid zojuist is erkend door Europese wetenschappelijke experts van de EFSA (European Food Safety Authority) (april 2011). De impact van cafeïne is inderdaad erkend op:- verh...
    Lees verder


Secure payment